١٤٠٣/٠٢/٢٢ ٦:٠٩ ب ظ
کد خبر : ١٠٣٦٧١
در طول برگزاری نمایشگاه تحقق یافت،
معرفی و اهدا کتاب" آشنایی با ساخت و بازرسی مخازن ذخیره اتمسفریک" در غرفه پتروشیمی بدر شرق
در سومین روز برگزاری نمایشگاه صنعت نفت، کتاب" آشنایی با ساخت و بازرسی مخازن ذخیره اتمسفریک" به قلم مهندس بهزاد انصاری مدیرعامل پتروشیمی بدر شرق به خبرنگاران اهدا گردید.
به گزارش خبرنگار بازار انرژی، در حاشیه سومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در غرفه شرکت پتروشیمی بدر شرق کتاب ” آشنایی با ساخت و بازرسی مخازن ذخیره اتمسفریک ” توسط مهندس بهزاد انصاری نویسنده این اثر به خبرنگاران معرفی و سپس به آن ها اهدا گردید.
گفته می شود، از آنجایی که مخازن ذخیره اتمسفریک یکی از پرکاربردترین تجهیزات در صنایع نفت و گاز (پتروشیمی و پالایشگاهی) است و همچنین این مخازن تنها تجهیزی است که در کارگاه ساخته و آماده می شوند، بنابراین روش ساخت و بازرسی آن بسیار مهم است. لذا علاقمندان به ساخت و بازرسی مخازن ذخیره اتمسفریک با مطالعه این کتاب می توانند با اصول اصلی ساخت این مخازن در سایت آشنا می‌شوند.
همچنین در این کتاب سعی شده است تا به مقدماتی در خصوص الکترودها، روش های جوشکاری، عیوب جوشکاری و رنگ آمیزی که دانستن آن قبل از ساخت مخازن مفید است، پرداخته شود.
لازم به ذکر است که مراسم اهدا کتاب در طول برگزاری نمایشگاه در غرفه هلدینگ شستان و با حضور مسئولان این هلدینگ برگزار  گردید.
 
برچسب ها
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :